petak, 2. rujna 2011.

Ed O'Neill o Rvackoj, šljivovici i janjetini...


- Nikada nisam bio u Hrvatskoj, a oduvijek sam je htio posjetiti. Često gledam turističke magazine i vidio sam mnogo lijepih snimki vaše zemlje, a i u mladosti sam dosta slušao o Hrvatskoj.

Tko vam je pričao o našoj zemlji?
- Odrastao sam u gradiću Youngstown na istoku Amerike, u kojem je većina stanovnika, a među njima i brojni Hrvati, radila u čeličani. Iako su oni uglavnom bili druga generacija Hrvata u Americi, često su pričali o svojoj domovini. Pokraj tvornice je bio i hrvatski restoran u koji sam često odlazio.

Što vam se najviše svidjelo u njemu?
- Bilo je mnogo dobrih jela, ali najviše smo uživali u janjetini. Svake subote pripremala se pečena janjetina, a gosti bi već na ulazu dobili alkoholno piće koje je izgledalo kao prozirni viski. Mislim da su ga zvali šljivovica. To je bilo sjajno.

Preneseno sa - link

Nema komentara:

Objavi komentar